- 1
Uw gegevens inzien
Als u inlogt op www.boex.nl/mijn-gegevens kunt u al uw gegevens inzien. Bijvoorbeeld uw betaalgegevens of uw huurprijs. Als u nog geen account heeft, kunt u dit eenvoudig aanmaken via www.boex.nl/account-aanmaken.
- 2
Huur betalen
Heeft u een betaling gemist of ligt er nog een rekening van ons? Betaal veilig via www.boex.nl/online-betalen.
- 3
Reparatie melden
Is er iets kapot in uw woning? Op www.boex.nl/reparatie-melden vraagt u in een paar stappen een reparatie bij ons aan.
- 4
Serviceabonnement afsluiten
Met het serviceabonnement hoeft u zich over veel reparaties in huis geen zorgen meer te maken. Bo-Ex voert het onderhoud dan uit. U kunt een serviceabonnement afsluiten via www.boex.nl/serviceabonnement-afsluiten.
- 5
Toestemming vragen om uw woning aan te passen
Natuurlijk mag u uw huis naar eigen smaak inrichten, maar soms heeft u eerst onze toestemming nodig. Kijk op www.boex.nl/toestemming-vragen-voor-woningaanpassing.
- 6
Huurcontract wijzigen
Wilt u uw huurcontract aanpassen? Bijvoorbeeld omdat u gaat samenwonen? Dat kan gemakkelijk via www.boex.nl/mijn-contract-wijzigen.
- 7
Huur opzeggen
U kunt iedere dag van de maand uw huur opzeggen. Via www.boex.nl/mijn-contract-opzeggen kunt u uw huurcontract opzeggen en de inspectieafspraken plannen.
- 8
Overlast melden
Ervaart u overlast van uw buren en komt u er samen niet meer uit? Dan kunt u overlast melden viawww.boex.nl/overlast-ofwoonfraude-melden.
- 9
Woonfraude melden
Heeft u het vermoeden dat een huurwoning wordt onderverhuurd of wordt gebruikt voor illegale activiteiten? Via www.boex.nl/overlastof-woonfraude-melden kunt u dit melden. Dit kan ook anoniem.
- 10
Klacht melden
Als u niet tevreden bent, dan horen wij dat graag. Op www.boex.nl/klacht-melden kunt u uw klacht melden.