Onderhoud van mijn woning

Staat uw vraag hier niet tussen? Neemt u dan contact met ons op en stel uw vraag. U kunt ons gemakkelijk e-mailen

    Onderhoud van mijn woning

  • Hoe wordt de wettelijke maximumprijs bepaald?

    De maximumprijs voor warmte is gebaseerd op alle kosten die een verbruiker zou moeten maken voor het verkrijgen van dezelfde warmte als wanneer hij een gasaansluiting/ individuele Cv-ketel zou hebben. Verbruikers op het warmtenet betalen op deze manier niet meer dan voor gas. Uitleg over de wijze waarop deze maximumprijs wordt bepaald kunt u vinden op de website van de ACM, bij het onderdeel tarieven.

  • Waar kan ik mijn reparatieverzoek melden?

    Al uw onderhoudswensen, reparatieverzoeken of storingen aan Bo-Ex kunt u via Mijn Bo-Ex melden. Dit gaat het snelste.

    Maar u kunt ons ook bereiken via telefoonnummer (030) 282 78 88 (keuze 1). Buiten kantoortijden kunt u op dit nummer ook spoedeisende reparaties melden.

  • Mijn afvoer is verstopt. Komen jullie daarvoor?

    Het ontstoppen van afvoeren en riolering hoort bij de taken van de huurder. Als lid van het Rioolontstoppingsfonds kunt u echter de meeste verstoppingen kosteloos laten verhelpen. U betaalt daarvoor een kleine maandelijkse bijdrage.

    Meer informatie staat in de brochure Reparaties en onderhoud. 

  • Er is een ruit stuk. Wat nu?

    Het repareren en vervangen van kapot glas in en aan de woning hoort bij de taken van de huurder. Als lid van het Glasfonds kunt u echter de meeste ruitbreuk kosteloos laten repareren. U betaalt daarvoor een kleine maandelijkse bijdrage.

    Meer informatie staat ook in de brochure Reparaties en onderhoud.