Nieuwsbericht

Nieuwe bereikbaarheidstijden een succes!

woensdag 25 februari 2015

Het aanpassen van de bereikbaarheidstijden en het gaan voor online services en maatwerk is een succes voor Bo-Ex!

In november kondigden we aan dit te gaan doen. De afgelopen drie maanden hebben we op die nieuwe manier gewerkt. Met name aan de balie ging het anders. ’s Ochtends was de balie open en ’s middags in principe alleen op afspraak.

De afgelopen periode nam het aantal bezoekers dat huur kwam betalen sterk af. Iets waar Bo-Ex erg blij mee is. Een automatische incasso is namelijk voor ons en voor de huurder gemakkelijk én het is vele malen goedkoper in verwerking. Verder bleek het aantal bezoekers zonder afspraak in de middag erg klein.

Vanaf maart zullen we het ‘op afspraak’ daarom ook strikter hanteren. We wijzen huurders op de vrije inloop in de ochtend en de vele mogelijkheden online op www.boex.nl en Mijn Bo-Ex.

De service die we via Mijn Bo-Ex bieden breiden we steeds verder uit. Zo kunnen we de komende tijd steeds beter maatwerk leveren.