Nieuwsbericht

Vacature Medewerker HuurdersContactCentrum (HCC) (36 uur)

maandag 8 april 2019

Bo-Ex gaat werken met een huurderscontactcentrum om vragen vanuit de huurders, snel, duidelijk en eenduidig te kunnen beantwoorden. Kom jij ons team versterken?

Wat ga je doen?

In deze zeer afwisselende en zelfstandige functie ga je aan de slag met verschillende soorten werkzaamheden. Je ontvangt het binnenkomende bezoek hartelijk en uitnodigend. Je zorgt er voor dat de wensen, behoeftes en de situatie van de klant inzichtelijk worden door de klant goed te bevragen, adviseren en begeleiden. Dit doe je zodanig dat enerzijds klanten worden geadviseerd en begeleid en anderzijds de gewenste klanttevredenheid en de Bo-Ex proces doelstellingen worden behaald. Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig uitvoeren van het proces inkomend klantcontact. Deze klantcontacten zijn zeer divers en kunnen gaan over bijvoorbeeld het opzeggen van de huur, het melden van overlast, het afsluiten van betalingsregelingen, het melden van een reparatieverzoek, etc. Het streven is dat je de klantvraag tijdens het eerste contact afhandelt. Is dit niet mogelijk? Dan ben je verantwoordelijk voor het uitzetten van de vraag op de juiste plek in de organisatie. Waar nodig help je de huurder met het invullen van formulieren die met Bo-Ex te maken hebben. Dit alles binnen de afgesproken kaders van Bo-Ex. Het registreren van het klantcontact en de door jou ondernomen acties verwerk je zorgvuldig in het klantvolgsysteem van Bo-Ex. Door jouw brede kennis van de verschillende processen binnen Bo-Ex, lever je bovendien op proactieve wijze een bijdrage aan het actueel houden van de kennisbank.

Wat neem je mee?

Wij zoeken experts op het gebied van klantcontact en administratieve processen in een dienstverlenende omgeving. Je bent in staat hoofd- van bijzaken te onderscheiden en kunt snel schakelen in een dynamische omgeving. Je denkt mee met de klant en je levert een actieve en stimulerende bijdrage aan het werken in teamverband. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Je bent klant- en servicegericht en je kunt goed schakelen met collega’s. Je begrijpt écht wat er in de ander omgaat en weet daar de juiste actie op te ondernemen. En je bent maatschappelijk betrokken en wilt je hier graag voor inzetten. Je hebt minimaal een afgeronde MBO diploma. Enkele jaren relevante werkervaring is een pré.

Waar ga je werken? 

Wij, BO-Ex, zijn een Utrechtse woningcorporatie met een warm hart voor de huurders van onze 9.000 woningen. Wij begrijpen als geen ander hoe waardevol wonen is, vooral voor mensen met een beperkt budget. Onze 95 medewerkers werken iedere dag aan betaalbaar en goed wonen in leefbare wijken en buurten. Dat doen we samen met huurders en al onze partners. Wij werken vanuit onze kernwaarden; Huurder centraal, saamhorigheid en verantwoordelijkheid geven en nemen.

Wat bieden wij jou?

De salarisindicatie bedraagt minimaal  € 2.486,- bruto en  maximaal € 3.019,- bruto per maand (schaal F) op basis van een 36-urige werkweek en is afhankelijk van ervaring en opleiding. 
Wij hebben je veel te bieden, De mogelijkheid om samen met je collega’s het Huurders Contact Centrum verder vorm te geven. Een baan met verantwoordelijkheid en uitdagingen, waarbij geen enkele dag hetzelfde waaronder leuke collega’s, goede pensioenregeling, reiskostenvergoeding woon-werkverkeer, individueel loopbaanbudget en nog meer andere ontwikkelingsmogelijkheden. De CAO woondiensten is op ons van toepassing.

Enthousiast?

Ben je enthousiast over deze functie, dan ontvangen wij graag vóór 22 april je Motivatiebrief en CV via deze link . Je reacties wordt verwerkt door Vacaturepro.nl, van wie je een ontvangstreactie en een eventuele uitnodiging voor een gesprek ontvangt..

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Lutina Terpstra, hoofd Klantenservice en Verhuur 06-51571608.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.