Nieuwsbericht

Bo-Ex kiest voor online en maatwerk

dinsdag 25 november 2014

Wij zeggen altijd ‘Wonen begint bij mensen’. En dat is ook zo. Daarom kiezen we ervoor om per december te werken met vormen van bereikbaarheid die voor onze huurders prettig zijn. Zodat huurders hun zaken rond wonen kunt regelen.

 

 

 

 

 

 

Vanaf 1 december

  • Online kunnen onze huurders 24 uur per dag terecht op www.boex.nl en op hun persoonlijke pagina Mijn Bo-Ex. Hiervoor hebben al onze huurders een inlogcode ontvangen. Ook kunnen huurders ons altijd e-mailen op klantenservice@boex.nl
  • Op werkdagen zijn wij per telefoon bereikbaar tussen 8.00 en 16.30 uur op 030-282 78 88.
  • Onze huurders kunnen in de middag op kantoor terecht als zij een afspraak met ons hebben.
  • Zonder afspraak kunnen huurders alleen in de ochtend langskomen aan de balie, van 8.00 tot 12.30 uur.

Veel voordeel

Door te kiezen voor online contactvormen en voor maatwerk op afspraak verwachten we de meeste huurders goed te kunnen helpen op een manier die voor hen prettig is.

Een groot voordeel van online contactvormen is dat de huurder ons kan benaderen op zijn eigen moment. Door standaard contactmomenten te digitaliseren en minder momenten vrij te maken voor toeloop aan de balie, heeft Bo-Ex tijd voor maatwerk en persoonlijk contact. Een groot voordeel van werken op afspraak is dat de medewerker zich goed kan voorbereiden op de afspraak en tijd heeft voor de huurder die langs komt.

Contact

Mijn Bo-Ex https://mijn.boex.nl
Website www.boex.nl
E-mail klantenservice@boex.nl
Telefoon 030 - 282 78 88